nedjelja, 8. listopada 2017.

Haul

Dobrodošli u novi post !

Budući da me nije bilo jako puno mjeseci i nisam ništa objavljivala na blog nakupilo mi se stvari koje sam kupila, a nisam vam ih predstavila na blogu. Ja sam za ovaj post izabrala par stvari o kojima ću vam dati svoje kratko mišljenje. U ovaj haul nisam stavljala nikakvu odjeću jer nisam stigla da se slikam, a ima jako mnogo noviih komada koje sam kupila za svoj ormar. Pa da krenemo sa ovim haul-om.


Prvo o čemu ću vam pisati je ovaj antibakterijski gel za ruke. Ovaj gel sam naručila u Farmasi kataloškoj prodaji i košta samo 2 KM. Mislim da svi mi moramo u torbi imati jedan ovakav proizvod. Mnogo puta vam se stigurno desi da želite da jedeta, a u blizini ne možete oprati ruke i u takvim situacijama je najbolje imati ovakav gel kako bi uklonili sve bakterije sa svojih ruku. Za ovu jako nisku cijenu dobijate 50ml proizvoda koji traje na vašim rukama i do 12 sati, a uklanja 99% bakterija. Generalno ja sam pozitivno iznenađeva Farmasi proizvodima i zaista su odlični.



Želim da vam pokažem i ova dva labela. Kao što i vidite na slici ja sam ih već koristila. Ovaj Baby Lips sam kupila u cm-u i košta oko 4KM, dok sam ovaj EOS u stiku dobila na poklon iz Austije i košta oko 4 eura. Meni se više sviđa EOS iz razloga što duže ostaje na usnama. Ovaj Baby Lips je iz posebne kolekcije i u sebi sadrži mentol što mi se jako sviđa. Najveća prednost oba ova labela je ta što ne ostavljaju nikakav trag na usnama. I moram reći da mi se više sviša EOS u stiku nego onaj u "loptici" jer je puno praktičniji.



Sljedeća stvar je ova Essence četkica za blendanje. Ovu četikicu sam kupila u cm-u i platila sam je oko 3KM. Ova četkica mi je super i odlično blenda, definitivno jedna od boljih koje sam probala. Sve preporuke zaista. I još nešto što mi se sviđa je dezen na četkici koji je jako interesantan.



Ove Pielor kreme za ruke su predobre. Zaista sam oduševljena. Ove sam dobila na poklon iz Njemačke i mislim da se kod nas nisu dostupne u prodaji. Oduševljena sam mirisom svake od ove tri. Imaju osvježavajući i  voćni miris. Ako budete u prilici da ih kupite obavezno ih kupite. Svaka krema sadrži 30ml. Ono što mi se još jako sviđa je samo pakovanje koje sigurno može privući pažnju svakog kupca.




Sljedeći je ovaj novčanik. Već svi znate koliko volim rozu boju i ovaj novčanik mi je odmah privukao pažnju. Kupila sam ga u Stradivarius-u u SCC-u u Sarajevu. Platila sam ga 20KM. Kao što vidite na slici unutra ima dovoljno mjesta za sve vaše stvari. Također ima i jedna mala pregrada koja se otvara i tu možete staviti sitni novac. Ostali prostor možete da iskoristite za lične dokumente, kartice i ostalo što vam je potrebno.



Posljednji proizvod za ovaj post je ovaj Gliss sprej za kosu iz Schwarzkopf-a.Ovaj sam kupila u dm-u i platila sam ga oko 7KM. Ovaj sprej obnavlja kosu i pomaže pri rašćešljavanju kose. Ovaj proozvod koristim već dugo godina i jako sam zadovoljna. U ovoj boci dobijete 200ml proizvoda. Unutra je proizvod u tečnom obliku koji se naprska po vrhovima vaše kose. Jako je praktičan za upotrebu i daje sjajne rezultate.

To je bilo sve za ovaj haul. Da li ste vi probali neke od ovih proizvoda? Kakve su vaše reakcije? Ostavite mi to u komentaru.

Pratite me na društvenim mrežama:

Instagram: medinabeslagic
Snapchat: medina_beslagic






32 komentara:

  1. Jako interesantni proizvodi draga Medina! Predivan haul! Jako mi se dopadaju stvari koje si kupila! Vecinu sam i sama isprobala i meni su bili korektno koristni tako da verujem da ces uzivati u ovim stvarima! Odlican post.

    Visit my blog, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja također praktikujem labela koja ne osavljaju trag, pogodni su za svaku prilikuu. Odličan haul, pratim! :)

    minnahslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post! Slike su divne! <3
    Zaista kvalitetan blog!

    new
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/clothes-for-every-type-of-body-shape.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo mi se dopadaju stvari jer zaista ima odličnih. Najviše mi se sviđa novčanik jer ima dosta pregrada, a meni to stvarno treba jer uvijek imam hiljadu i jednu stvar da tu stavim, a ponekada se desi da nemam prostora. Stvarno odličan post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Giveaway

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi! Great post and I love your photos!
    Can you follow me? I follow you. ;)

    Have a lovely day!
    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Novčanik mi se posebno sviđa, prava jesenska boja! :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. super su mi sve ove stvari :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovaj Eos sam kupila pre neki dan. Zamisli situaciju - vracam se ja iz skole, razmisljam da mi treba labelo, sudeci da je moja malenkost negde izgubila staro, i setim se da sam videla neke pare u rancu, kada sam ranije tog dana kopala i trazila nesto.
    Nadjem 290 dinara. Ulazim u DM. Ostao jedan jedini Eos u stiku, na akciji jos dva dana, kosta 290 dinara.
    Kakva sreca. Ja ne verujem!
    Inace super post hahah. Malo sam se raspisala.

    Ako imas vremena poseti moj blog ---------
    Mellowcent

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš imaš sreće i drago mi je što si podijelila svoju priču na mom blogu. Svakako ću pogledati tvoj blog.

      Izbriši
  9. Kako je ovo divan novčanik, ja bih ga isto odmah kupila, baš je vrh! Sviđaju mi se i ostale stvari koje si kupila, fotke su super♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Koliko su prelepa pakovanja za kreme, ja neeee verujem!

    https://dnevnikjedneljubiteljkeumetnosti.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivni proizvodi! Imam i ja labelo "Baby Lips" i slažem se da ne pušta nikakav trag, što je stvarno super, i mogu reći da sam baš zadovoljna njime. Sve u svemu, super post, draga, i hvala ti što si ga podijelila s nama!

    Pogledaj moj novi post na blogu; moju prvu Zaful wishlistu. Nadam se da će ti se svidjeti stvarčice koje sam odabrala! :)

    Carstvo zapisanih misli

    OdgovoriIzbriši
  12. Ajme jesu li to roze šljokice na novčaniku! Izgleda predobro! ❤

    Felizhanna.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Good products, I love Gliss.
    I'm following you back.
    xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši